در مرگ بی پایان ....زندگی
در وسوسه ی چیدن ...سیب
تو در من ............"من" هستی
گشسبانو

ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
چندان که عشیره ایی خشمگین
به فتوای اتابکی ریز چشم
با تیغ هایی آخته ...به حدم برخاستند
...شاعر شده بودم ...
گشسبانو
*برای امینه دریانورد عزیز*

ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
خفقان ....
بلاهت ....
هم این سه ....
بهانه ای خوب ....
برای سوگواری به وسعت دستها و صورتها ....
تا ابد موی کنان ،
مویه کنان ....
گشسبانو

ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
پرسید : سنگ شدی ؟
گفتم : سنگتر از سنگ ....
که سنگ در سرد و گرم ...ناله ای می کند ....
گشسبانو

تاريخ : جمعه بیست و سوم تیر ۱۳۹۶ | 20:36 | نویسنده : گشسب بانو |
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:11